Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hur mycket pengar för säsong i alperna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="martin1891" data-source="post: 968557" data-attributes="member: 132386"><p>Tja! Var i Chamonix i 4 mån. Hitta billigt boende är A och O, för det är ofta dyrast. Men euron är rekordlåg just nu, så om du skaffar jobb -> 20.000 till 30.000 kr räcker till boende och liftkort och mat/alkohol de första veckorna. Annars om inte-> För mig kostade det typ 7000 Euro, inkl allt typ (resor, boende, mat, liftkort och lite utrustning), och då jobbade jag inte alls.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="martin1891, post: 968557, member: 132386"] Tja! Var i Chamonix i 4 mån. Hitta billigt boende är A och O, för det är ofta dyrast. Men euron är rekordlåg just nu, så om du skaffar jobb -> 20.000 till 30.000 kr räcker till boende och liftkort och mat/alkohol de första veckorna. Annars om inte-> För mig kostade det typ 7000 Euro, inkl allt typ (resor, boende, mat, liftkort och lite utrustning), och då jobbade jag inte alls. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hur mycket pengar för säsong i alperna?
Tillbaka
Topp