Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hur mycket pengar måste man ha?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jeppan" data-source="post: 121863" data-attributes="member: 44347"><p>20 skulle nog jag haft med mig.. och sen rackat nudlar och druckit vatten.. tills man hittar ett jobb det känns som om man jobbar lär man känna flera åkare och kanske folk som bor där permanent så kanske man slipper betala för boendet nästa gång.. </p><p></p><p></p><p>samtidgit tror jag att man får ut mer av sin åking igenom att du kanske möter mer erfana åker som kanske är sugen på att lära ut några feta puder åk..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jeppan, post: 121863, member: 44347"] 20 skulle nog jag haft med mig.. och sen rackat nudlar och druckit vatten.. tills man hittar ett jobb det känns som om man jobbar lär man känna flera åkare och kanske folk som bor där permanent så kanske man slipper betala för boendet nästa gång.. samtidgit tror jag att man får ut mer av sin åking igenom att du kanske möter mer erfana åker som kanske är sugen på att lära ut några feta puder åk.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hur mycket pengar måste man ha?
Tillbaka
Topp