Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hur mycket sliter det att raila?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Perka" data-source="post: 98662" data-attributes="member: 14270"><p>Jag gjorde fel och railade med mina finlagg massa dyra pengar bortkastade känns det som. Stålkanten ser ut som om nån dragit med en rundfil i knaten på flera ställen. Köp ett par begagnade, det tänker jag göra till i vinter. Ett par hopp & lekskidor helt enkelt. </p><p></p><p>Om det är som nån antyder här ovan att det beror på dålig teknik om kanterna blir slitna. Ja då är det väl desto viktigare att BÖRJA med ett par skitlagg att lära sig på innan man lärt sig den perfekta icke kantslitande railtekniken. </p><p></p><p>Give em Hell!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Perka, post: 98662, member: 14270"] Jag gjorde fel och railade med mina finlagg massa dyra pengar bortkastade känns det som. Stålkanten ser ut som om nån dragit med en rundfil i knaten på flera ställen. Köp ett par begagnade, det tänker jag göra till i vinter. Ett par hopp & lekskidor helt enkelt. Om det är som nån antyder här ovan att det beror på dålig teknik om kanterna blir slitna. Ja då är det väl desto viktigare att BÖRJA med ett par skitlagg att lära sig på innan man lärt sig den perfekta icke kantslitande railtekniken. Give em Hell! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hur mycket sliter det att raila?
Tillbaka
Topp