Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Hur mycket snö
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ayreon" data-source="post: 12537" data-attributes="member: 15062"><p>Åk runt februari mitt istället, då är det minst en meter flingor.</p><p>Fast glöm inte dun vantarna bara. Vid denna tid brukar kylan ha ett visst övertag på läget, särskilt när solen går ner.</p><p>Jag åkte storgrova i -30 förra vintern och det var så fruktansvärt kallt att man inte kände att det var kallt för att alla kroppsdelar hade domnat bort. Glöm INTE dun handskarna med fem lager gore och trelagers kevlar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ayreon, post: 12537, member: 15062"] Åk runt februari mitt istället, då är det minst en meter flingor. Fast glöm inte dun vantarna bara. Vid denna tid brukar kylan ha ett visst övertag på läget, särskilt när solen går ner. Jag åkte storgrova i -30 förra vintern och det var så fruktansvärt kallt att man inte kände att det var kallt för att alla kroppsdelar hade domnat bort. Glöm INTE dun handskarna med fem lager gore och trelagers kevlar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Hur mycket snö
Tillbaka
Topp