Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Hur mycket teknik behövs för att carva med toppskidor? (omformulerad)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OHellsing" data-source="post: 1034011" data-attributes="member: 108610"><p>Helt utan att röra samma sak, men ändå helt relevant är att mina Extrem Project 100 gör mig till en bättre skidåkare hela dagen i pisten än vad alla andra skidor jag någonsin testat har gjort. </p><p>Men jag har ju inte en chans att pressa den över gränsen, finns inte på kartan. Alltså är skidan "för bra" för mig och gör mig ändå till en bättre åkare. Jag skulle kunna försöka förklara vad och varför, men det är inte det lättaste i text. </p><p></p><p>Angående ditt skidval:</p><p>Försök att få testa ett par riktiga tävlingsskidor för slalom, det är en ny nivå jämfört med butiksracers. Om du inte vill testa något lite bredare och få en tryggare skida som går bra även på eftermiddagen. </p><p>Völkl RTM84, Extrem PT84, Rossignol E88 osv. finns massor av kul i det segmentet som nästan garanterat för dig till en bättre åkare sett till hela dagen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OHellsing, post: 1034011, member: 108610"] Helt utan att röra samma sak, men ändå helt relevant är att mina Extrem Project 100 gör mig till en bättre skidåkare hela dagen i pisten än vad alla andra skidor jag någonsin testat har gjort. Men jag har ju inte en chans att pressa den över gränsen, finns inte på kartan. Alltså är skidan "för bra" för mig och gör mig ändå till en bättre åkare. Jag skulle kunna försöka förklara vad och varför, men det är inte det lättaste i text. Angående ditt skidval: Försök att få testa ett par riktiga tävlingsskidor för slalom, det är en ny nivå jämfört med butiksracers. Om du inte vill testa något lite bredare och få en tryggare skida som går bra även på eftermiddagen. Völkl RTM84, Extrem PT84, Rossignol E88 osv. finns massor av kul i det segmentet som nästan garanterat för dig till en bättre åkare sett till hela dagen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Hur mycket teknik behövs för att carva med toppskidor? (omformulerad)
Tillbaka
Topp