Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hur noga är borrdiameter egentligen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1045472" data-attributes="member: 83225"><p>Edit: Denna var riktad till Vattendroppe: Mest jag som var lite extra försiktig för att jag vet att jag annars lätt är lite slarvig. På det sättet kunde man testa så det funkade på en planka innan....</p><p></p><p>Och för Sool: Plåten är precis lika enkel att centrera som pappret eftersom jag sparat centrumlinjen i ändarna från när jag använde pappersmallen på plåten och även denna går att tejpa fast. Anledningen till att jag är skeptisk till att använda papper den gången jag faktiskt attackerar skidan är att det är alldeles för lätt hänt att jag råkar få med ett veck eller nåt annat på pappret så för att göra en idiotsäker lösning funkade den bra. </p><p></p><p>Sen att dynafits pappersmall ger för stort avstånd mellan tå och häl så bindningen hamnade en halv cm för långt fram är inte metodens fel utan beror mer på att jag bara kapade för hälen utan att korrigera.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1045472, member: 83225"] Edit: Denna var riktad till Vattendroppe: Mest jag som var lite extra försiktig för att jag vet att jag annars lätt är lite slarvig. På det sättet kunde man testa så det funkade på en planka innan.... Och för Sool: Plåten är precis lika enkel att centrera som pappret eftersom jag sparat centrumlinjen i ändarna från när jag använde pappersmallen på plåten och även denna går att tejpa fast. Anledningen till att jag är skeptisk till att använda papper den gången jag faktiskt attackerar skidan är att det är alldeles för lätt hänt att jag råkar få med ett veck eller nåt annat på pappret så för att göra en idiotsäker lösning funkade den bra. Sen att dynafits pappersmall ger för stort avstånd mellan tå och häl så bindningen hamnade en halv cm för långt fram är inte metodens fel utan beror mer på att jag bara kapade för hälen utan att korrigera. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hur noga är borrdiameter egentligen?
Tillbaka
Topp