Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur ofta "borde" man valla sina skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jarnebring" data-source="post: 1091068" data-attributes="member: 131147"><p>Hur mycket åker du (hur många dagar per säsong)? Om det inte överstiger 10-12 dagar skulle jag lämna in på service inför varje säsong, slipa+valla. Jag åker betydligt mer och har barn som tävlar, därför gör jag själv (blir dyrt annars). Beroende på var du bor kan säkert någon här rekommendera en skidverkstad. MEN, som tidigare postare skrev, det är ju ganska trevligt att pyssla om sina grejer också (om man inte har fyra-fem par i veckan under säsong). Så om du tror att det är något du skulle uppskatta att pyssla med, köp grejer och gör det! Valla efter ca en veckas åkning. Personligen skulle jag sägs att kanter är "viktigare" för åkupplevelsen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jarnebring, post: 1091068, member: 131147"] Hur mycket åker du (hur många dagar per säsong)? Om det inte överstiger 10-12 dagar skulle jag lämna in på service inför varje säsong, slipa+valla. Jag åker betydligt mer och har barn som tävlar, därför gör jag själv (blir dyrt annars). Beroende på var du bor kan säkert någon här rekommendera en skidverkstad. MEN, som tidigare postare skrev, det är ju ganska trevligt att pyssla om sina grejer också (om man inte har fyra-fem par i veckan under säsong). Så om du tror att det är något du skulle uppskatta att pyssla med, köp grejer och gör det! Valla efter ca en veckas åkning. Personligen skulle jag sägs att kanter är "viktigare" för åkupplevelsen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur ofta "borde" man valla sina skidor?
Tillbaka
Topp