Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hur ofta ska man byta bräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RichardStrm" data-source="post: 613292" data-attributes="member: 83245"><p>Att du inte kan carva på din bräda har inte med mjukheten att göra, det har med kanterna. Regeln är att man byter bräda när man har haft av sin gamla :D</p><p></p><p>Om jag skulle haft en bräda som jag tyckte var \"för\" mjuk skulle jag slipa bort kanterna på den och använda den som rail-bräda. Eftersom du köpte den för 9 år sedan också kan man ju tänka sig att den är lite kort också, perfekt :D</p><p></p><p>Så kan du köpa dig en hårdare bräda/längre bräda som du kan ta ut till de stora hoppen eller super pisten, vad du nu åker. Se till att ha en bräda du trivs med för att ha så kul som möjligt ut i snön, skit i ekonomin I say! pzzzz!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RichardStrm, post: 613292, member: 83245"] Att du inte kan carva på din bräda har inte med mjukheten att göra, det har med kanterna. Regeln är att man byter bräda när man har haft av sin gamla :D Om jag skulle haft en bräda som jag tyckte var \"för\" mjuk skulle jag slipa bort kanterna på den och använda den som rail-bräda. Eftersom du köpte den för 9 år sedan också kan man ju tänka sig att den är lite kort också, perfekt :D Så kan du köpa dig en hårdare bräda/längre bräda som du kan ta ut till de stora hoppen eller super pisten, vad du nu åker. Se till att ha en bräda du trivs med för att ha så kul som möjligt ut i snön, skit i ekonomin I say! pzzzz! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hur ofta ska man byta bräda?
Tillbaka
Topp