Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hur ofta ska man byta bräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeez" data-source="post: 613304" data-attributes="member: 77245"><p>om bindningarna du har funkar spendera pengarna på boots istället (ifall du har haft den ett tag, bootsen gör mycket mer för åkningen än både bräda och bindningar.</p><p></p><p>är du tillräckligt bra? ingen aning, aldrig sett dig åka. jag har för mig att jag har provat en custom x 159, tyckte inte den var så styv eller svår åkt så det bör funka för dig.</p><p></p><p>kolla andra märken än burton, både libtech/gnu, nitro och bataleon gör riktigt roliga brädor.</p><p></p><p>min poäng är att eftersom du kan tänka dig brädor i den längden och styvhetsklassen som customx 168 är i så klarar du nog av dem. om du hade kollat på en 160 bräda hade jag varit lite mer tveksam om din åknivå</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeez, post: 613304, member: 77245"] om bindningarna du har funkar spendera pengarna på boots istället (ifall du har haft den ett tag, bootsen gör mycket mer för åkningen än både bräda och bindningar. är du tillräckligt bra? ingen aning, aldrig sett dig åka. jag har för mig att jag har provat en custom x 159, tyckte inte den var så styv eller svår åkt så det bör funka för dig. kolla andra märken än burton, både libtech/gnu, nitro och bataleon gör riktigt roliga brädor. min poäng är att eftersom du kan tänka dig brädor i den längden och styvhetsklassen som customx 168 är i så klarar du nog av dem. om du hade kollat på en 160 bräda hade jag varit lite mer tveksam om din åknivå [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hur ofta ska man byta bräda?
Tillbaka
Topp