Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hur påverkas köer och trängsel vid World Cup-tävlingar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1313180" data-attributes="member: 144594"><p>Instämmer delvis med Tailgunnar men kanske inte sömnigt och La Thuile är verkligen ganska... trångt. Här nedan kan man få litet känsla för hur det var 2020 (se länk). 48 TV-tekniker bara... Plus utrustning (lastbilar med kontrollrum och antenner etc), staff till skidåkarna, arrangörerna själva, tillströmmande publik etc. i en skidort där det är ganska trångt en helt vanlig lördag. Fest och glam tror jag iofs inte det blir så mycket av (utom reklamjippon) och efter prisutdelningen tror jag de flesta snabbt drar hemåt.</p><p></p><p>Har man aldrig sett en WC-tävling på plats så kan det ju faktiskt vara en kul grej att uppleva. Annars gissar jag att man kan fly längre upp i liftsystemet om man är först när liftarna öppnar. Om inte annat kan man ta sig på skidor ända bort till La Rosière vars soliga fina backar jag egentligen gillar ännu mer för min del.</p><p></p><p>[URL unfurl="true"]https://www.svgeurope.org/blog/headlines/ski-world-cup-2020-infront-prepares-for-uhd-hdr-coverage-of-the-womens-super-g-and-giant-slalom-in-lathuile/[/URL]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1313180, member: 144594"] Instämmer delvis med Tailgunnar men kanske inte sömnigt och La Thuile är verkligen ganska... trångt. Här nedan kan man få litet känsla för hur det var 2020 (se länk). 48 TV-tekniker bara... Plus utrustning (lastbilar med kontrollrum och antenner etc), staff till skidåkarna, arrangörerna själva, tillströmmande publik etc. i en skidort där det är ganska trångt en helt vanlig lördag. Fest och glam tror jag iofs inte det blir så mycket av (utom reklamjippon) och efter prisutdelningen tror jag de flesta snabbt drar hemåt. Har man aldrig sett en WC-tävling på plats så kan det ju faktiskt vara en kul grej att uppleva. Annars gissar jag att man kan fly längre upp i liftsystemet om man är först när liftarna öppnar. Om inte annat kan man ta sig på skidor ända bort till La Rosière vars soliga fina backar jag egentligen gillar ännu mer för min del. [URL unfurl="true"]https://www.svgeurope.org/blog/headlines/ski-world-cup-2020-infront-prepares-for-uhd-hdr-coverage-of-the-womens-super-g-and-giant-slalom-in-lathuile/[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hur påverkas köer och trängsel vid World Cup-tävlingar?
Tillbaka
Topp