Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur ser ni på snowboard och offpist?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="deza" data-source="post: 534119" data-attributes="member: 35067"><p>Va fan 1 april är inte idag.</p><p>Lössnö och skidor tar ju död på bena och fötter man måste typ ligga i 120 hela tiden för att få flyt nu är jag lite nybörjare men ändå.</p><p>Stod för någon vecka sedan i drömskogen mitt i ett 50 cm dump med mina gotama. Då insg jag att jag gjort årets miss genom att lämnat brädan hemma i Sverige. Bröt i hopp och gick och hyrde en bräda och surfade puder resten av veckan.</p><p>Men som sagt jag är nybörjare på skidor och har åkt bäda över 10 år</p><p></p><p>Hyrbrädan var väll inte av den bästa modellen men den flöt så underbart mot skidorna.</p><p></p><p></p><p>Men visst ska man tura så är det ju skidor som gäller men då handlar det ju om att knalla uppför 90% och 10% utför och i pist är det är det trevligt med skidor också men puder nej fyfan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="deza, post: 534119, member: 35067"] Va fan 1 april är inte idag. Lössnö och skidor tar ju död på bena och fötter man måste typ ligga i 120 hela tiden för att få flyt nu är jag lite nybörjare men ändå. Stod för någon vecka sedan i drömskogen mitt i ett 50 cm dump med mina gotama. Då insg jag att jag gjort årets miss genom att lämnat brädan hemma i Sverige. Bröt i hopp och gick och hyrde en bräda och surfade puder resten av veckan. Men som sagt jag är nybörjare på skidor och har åkt bäda över 10 år Hyrbrädan var väll inte av den bästa modellen men den flöt så underbart mot skidorna. Men visst ska man tura så är det ju skidor som gäller men då handlar det ju om att knalla uppför 90% och 10% utför och i pist är det är det trevligt med skidor också men puder nej fyfan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur ser ni på snowboard och offpist?
Tillbaka
Topp