Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Hur ska en schysst "jibbarbyxa" vara ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ebba-t" data-source="post: 487403" data-attributes="member: 53509"><p>Det utlimata vore ju en byxa som många olika kroppstyper kan ha. En byxa med ställbar midja kanske? Då kan man låna och byta med kompisar även om man har helt olika kroppstyper. Dessutom kan fler ha dem. </p><p>En unisexbyxa vore cool. En ganska baggy, dock inte för stor. Jag tycker att Jon Olssons är lagom baggy. Om man vill ha riktigt stora så borde man ju kunna köpa större storlek bara...</p><p></p><p>Något slags Gore-Tex liknande material är alltid en fördel. Så att man slipper bli blöt, kall, och slipper alla kalla fjällvindar piskandes mot avdomnade, stelfrusna lår.</p><p></p><p>Jag tycker att den färgen som är hetast just nu, och antagligen kommer vara kvar ett bra tag, är färgen lila. No doubt!</p><p></p><p>Cargostilen, dvs någon ficka nere på benet är både snyggt och praktiskt, så det tycker jag vore himla gött. Men den får absolut inte vara för stor/fet! Det blir lätt klumpigt och fult.</p><p>Snölås liknande det som kan hittas på Jon Olssons pro model hos Cross är ju bra om man åker djupt puder/bc kickar.</p><p>Dessutom är förstärkning i annan färg nere på benet ohyggligt fult!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ebba-t, post: 487403, member: 53509"] Det utlimata vore ju en byxa som många olika kroppstyper kan ha. En byxa med ställbar midja kanske? Då kan man låna och byta med kompisar även om man har helt olika kroppstyper. Dessutom kan fler ha dem. En unisexbyxa vore cool. En ganska baggy, dock inte för stor. Jag tycker att Jon Olssons är lagom baggy. Om man vill ha riktigt stora så borde man ju kunna köpa större storlek bara... Något slags Gore-Tex liknande material är alltid en fördel. Så att man slipper bli blöt, kall, och slipper alla kalla fjällvindar piskandes mot avdomnade, stelfrusna lår. Jag tycker att den färgen som är hetast just nu, och antagligen kommer vara kvar ett bra tag, är färgen lila. No doubt! Cargostilen, dvs någon ficka nere på benet är både snyggt och praktiskt, så det tycker jag vore himla gött. Men den får absolut inte vara för stor/fet! Det blir lätt klumpigt och fult. Snölås liknande det som kan hittas på Jon Olssons pro model hos Cross är ju bra om man åker djupt puder/bc kickar. Dessutom är förstärkning i annan färg nere på benet ohyggligt fult! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Hur ska en schysst "jibbarbyxa" vara ?
Tillbaka
Topp