Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hur ska en skidryggsäck sitta? Jag är inte överens med butikspersonalen jag frågat.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Duffis08" data-source="post: 1091283" data-attributes="member: 121062"><p>Om du testat en vandringsryggsäck så märker du rätt snabbt att höftbältet sitter mer på höften där en vandringsryggsäck ska sitta än en skidryggsäck sitter på höften. </p><p></p><p>Om du verkligen vill ha skidrelaterade fästen men att den sitter på höften så är det nog lättare att göra nya fästen på en ryggsäck än att sy om en ryggsäck med rätt fästen. ABS lär däremot va svårt att sätta dit i efterhand om du nu känner för det.</p><p></p><p>Deuter har en 40l ryggsäck med ABS. Har för mig dom är ganska långa i ryggen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Duffis08, post: 1091283, member: 121062"] Om du testat en vandringsryggsäck så märker du rätt snabbt att höftbältet sitter mer på höften där en vandringsryggsäck ska sitta än en skidryggsäck sitter på höften. Om du verkligen vill ha skidrelaterade fästen men att den sitter på höften så är det nog lättare att göra nya fästen på en ryggsäck än att sy om en ryggsäck med rätt fästen. ABS lär däremot va svårt att sätta dit i efterhand om du nu känner för det. Deuter har en 40l ryggsäck med ABS. Har för mig dom är ganska långa i ryggen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hur ska en skidryggsäck sitta? Jag är inte överens med butikspersonalen jag frågat.
Tillbaka
Topp