Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hur ska en skidryggsäck sitta? Jag är inte överens med butikspersonalen jag frågat.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bjersing" data-source="post: 1091289" data-attributes="member: 133932"><p>Om jag mins rätt från tidigare trådar är problemet att du är lång. Jag har precis skaffat mig en Ortovox peak 35 för bergsrelaterade aktiviteter. Den sitter bra på mig som är 190 och det finns marginal till att förlänga den ett gäng centimeter till. Finns fästen för två yxor, rep under locket, skidor/bräda och hjälm. Testade den nyligen med 15liter vatten, väldigt bekvämt under en mils promenad, inga problem att få vikten på höfterna istället för axlarna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bjersing, post: 1091289, member: 133932"] Om jag mins rätt från tidigare trådar är problemet att du är lång. Jag har precis skaffat mig en Ortovox peak 35 för bergsrelaterade aktiviteter. Den sitter bra på mig som är 190 och det finns marginal till att förlänga den ett gäng centimeter till. Finns fästen för två yxor, rep under locket, skidor/bräda och hjälm. Testade den nyligen med 15liter vatten, väldigt bekvämt under en mils promenad, inga problem att få vikten på höfterna istället för axlarna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hur ska en skidryggsäck sitta? Jag är inte överens med butikspersonalen jag frågat.
Tillbaka
Topp