Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hur ska jag göra denna säsongen? (Bindingsproblem)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Superpark" data-source="post: 227818" data-attributes="member: 68210"><p>Vete satan om jag kan hålla med om att en hårdare bottenplatta hjälpler mer än det stjälper, man vill alltid ströva efter att få en så C- formad böj på brädan vid påfrestning som möjligt, inte att den böjer sig olika på mycket längs skäret,(detta framförallt för att inte tappa grepp..) därav det ständiga problemet med mjuk, respeltive responsiv bindnig... om man inte tycker att brädan är tillräcklig hård och stabil skall man inte motverka detta med ett par bindningar utan byta upp sig i brädväg.. </p><p></p><p><strong>menmen håller som sagt med dig, Cartel är grym, bästa bindnigen jag någonsin åkt på!!</strong></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>ps. smart drag att rekommendera en bindning i några inlägg och sen kliva på med att hoppsan jag har ett par såna liggandes du kan få köpa billigt.. ;-) </p><p></p><p>keep up the good work, you´ll be a fine salesmen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Superpark, post: 227818, member: 68210"] Vete satan om jag kan hålla med om att en hårdare bottenplatta hjälpler mer än det stjälper, man vill alltid ströva efter att få en så C- formad böj på brädan vid påfrestning som möjligt, inte att den böjer sig olika på mycket längs skäret,(detta framförallt för att inte tappa grepp..) därav det ständiga problemet med mjuk, respeltive responsiv bindnig... om man inte tycker att brädan är tillräcklig hård och stabil skall man inte motverka detta med ett par bindningar utan byta upp sig i brädväg.. [b]menmen håller som sagt med dig, Cartel är grym, bästa bindnigen jag någonsin åkt på!![/b] ps. smart drag att rekommendera en bindning i några inlägg och sen kliva på med att hoppsan jag har ett par såna liggandes du kan få köpa billigt.. ;-) keep up the good work, you´ll be a fine salesmen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hur ska jag göra denna säsongen? (Bindingsproblem)
Tillbaka
Topp