Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
hur ska jag ha bindningarna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eliassamuelsson" data-source="post: 828658" data-attributes="member: 115715"><p>tjena.. var och hämtade ett par twintipskidor idag (bad seed) men bindningarna sitter så långt bak. det ser så "fult" ut tycker jag... han frågade hur jag ville ha dom .. och jag sa att jag kör lika mycket i parken som i pisten.. för det blir väl svårt att raila tex när man har bindningarna så långt bak? och det är ju framförallt det jag vill göra också, men om man har dom längre fram så sa han att det är jätte svårt att åka offpist och vanligt i pisten. (jag började åka förra året så jag kan inte överdrivet mycket precis..)</p><p></p><p>tacksam för svar // elias</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eliassamuelsson, post: 828658, member: 115715"] tjena.. var och hämtade ett par twintipskidor idag (bad seed) men bindningarna sitter så långt bak. det ser så "fult" ut tycker jag... han frågade hur jag ville ha dom .. och jag sa att jag kör lika mycket i parken som i pisten.. för det blir väl svårt att raila tex när man har bindningarna så långt bak? och det är ju framförallt det jag vill göra också, men om man har dom längre fram så sa han att det är jätte svårt att åka offpist och vanligt i pisten. (jag började åka förra året så jag kan inte överdrivet mycket precis..) tacksam för svar // elias [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
hur ska jag ha bindningarna?
Tillbaka
Topp