Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
hur ska jag ha bindningarna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 828662" data-attributes="member: 46762"><p>Om du inte är duktig på att åka vanligt så kommer det knappast bli lättare att få rätt position med en helt mittmonterad skida. Med tanke på din nivå så ser inte jag någon större idé i att specialisera skidorna så pass mycket som en mittmontering innebär, det är ju ändå juniorgrejer. Om du kör lika mycket av allt är det dumt att köra mittmonterat. Kör på och var glad, testa en polares skidor som är mittmonterade och känn om du gillar det, och du gillar det och vill byta, gör det efter att du testat ordentligt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 828662, member: 46762"] Om du inte är duktig på att åka vanligt så kommer det knappast bli lättare att få rätt position med en helt mittmonterad skida. Med tanke på din nivå så ser inte jag någon större idé i att specialisera skidorna så pass mycket som en mittmontering innebär, det är ju ändå juniorgrejer. Om du kör lika mycket av allt är det dumt att köra mittmonterat. Kör på och var glad, testa en polares skidor som är mittmonterade och känn om du gillar det, och du gillar det och vill byta, gör det efter att du testat ordentligt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
hur ska jag ha bindningarna?
Tillbaka
Topp