Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
hur ska jag laga skidan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nostradamus" data-source="post: 66584" data-attributes="member: 28523"><p>Har ett par Scott Octane P2 som jag var i trysils park med. </p><p>Eftersom jag är feg och oduktig, så trillar jag mest <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> </p><p></p><p>Måste ha ramlat illa nån gång, för vid spetsen fram har det öppnat sig lite. stålkanten har släppt lite och en bit av belaget under, hänger som en liten flik. Svårt att förklara, men hur fixar jag det? Tänkte kladda i nåt och sen tvinga ihop det över natten/några nätter. </p><p></p><p>Men vilket material? Måste ju klara ganska hårda påfrestningar <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>Hur kommer det påverka skidan efteråt?</p><p>Kan det nånsin bli riktigt bra?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nostradamus, post: 66584, member: 28523"] Har ett par Scott Octane P2 som jag var i trysils park med. Eftersom jag är feg och oduktig, så trillar jag mest :) Måste ha ramlat illa nån gång, för vid spetsen fram har det öppnat sig lite. stålkanten har släppt lite och en bit av belaget under, hänger som en liten flik. Svårt att förklara, men hur fixar jag det? Tänkte kladda i nåt och sen tvinga ihop det över natten/några nätter. Men vilket material? Måste ju klara ganska hårda påfrestningar :) Hur kommer det påverka skidan efteråt? Kan det nånsin bli riktigt bra? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
hur ska jag laga skidan?
Tillbaka
Topp