Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
hur ska jag laga skidan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="juvas" data-source="post: 66585" data-attributes="member: 30679"><p>jag fick samma problem en gång i tiden när man åkte portar. Hade ett par nya, fina rossignol som man var mäkta stolt över.. efter en vecka gränslade jag en port och märkte att stålkanten hade släppt i spetsen, hela min 12åriga värld rasade samman..</p><p>hur som helst så ordnade det sig när farsan gick och pratade med butiken där skidorna hade inhandlats och jag fick ett nytt par.. </p><p></p><p>Försök få till en reklamation innan du börjar pilla med stålkanten! kan iofs bli svårt om du har varit i en park och lekt men det behöver inte butiken veta något om..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="juvas, post: 66585, member: 30679"] jag fick samma problem en gång i tiden när man åkte portar. Hade ett par nya, fina rossignol som man var mäkta stolt över.. efter en vecka gränslade jag en port och märkte att stålkanten hade släppt i spetsen, hela min 12åriga värld rasade samman.. hur som helst så ordnade det sig när farsan gick och pratade med butiken där skidorna hade inhandlats och jag fick ett nytt par.. Försök få till en reklamation innan du börjar pilla med stålkanten! kan iofs bli svårt om du har varit i en park och lekt men det behöver inte butiken veta något om.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
hur ska jag laga skidan?
Tillbaka
Topp