Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
hur ska jag laga skidan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nostradamus" data-source="post: 66586" data-attributes="member: 28523"><p>Jag köpte dem av en tös i Mora (ja dalarna nånstans iaf) och hon hade i sin tur köpt dem nya av en skiduthyrning, där hon jobbade. </p><p>Tror det blir svårt med reklamation. </p><p>Får nog bli lite snickrande i källaren är jag rädd. </p><p></p><p>hehe, kan se framför mig hur din värld rasade samman. Sånt där sätter spår för livet. Hoppas du inte övergav portaran pga. incidenten <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nostradamus, post: 66586, member: 28523"] Jag köpte dem av en tös i Mora (ja dalarna nånstans iaf) och hon hade i sin tur köpt dem nya av en skiduthyrning, där hon jobbade. Tror det blir svårt med reklamation. Får nog bli lite snickrande i källaren är jag rädd. hehe, kan se framför mig hur din värld rasade samman. Sånt där sätter spår för livet. Hoppas du inte övergav portaran pga. incidenten :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
hur ska jag laga skidan?
Tillbaka
Topp