Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur ska jag montera min bindning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Druvan" data-source="post: 137983" data-attributes="member: 32705"><p>Tjenare jag tängkte beställa ett par völk dogen frånn sport-conrad nu men en marker 14 bindning. </p><p>Mitt problem är då följande: Jag vet inte var jag ska säga vart bindningen ska sitta. Jag Åker mycket i parken men vill gärna kunna svänga lite också så därför vill jag inte ha mittmonterat. Så jag vill inte ha som en vanlig slalonskida utan lite mer parkanpassat men inte mittmonterat så hur säger man detta på engalska eller vad är måtten där bindningen ska sitta om skidan är 178 cm?</p><p></p><p>Tacksam för svar..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Druvan, post: 137983, member: 32705"] Tjenare jag tängkte beställa ett par völk dogen frånn sport-conrad nu men en marker 14 bindning. Mitt problem är då följande: Jag vet inte var jag ska säga vart bindningen ska sitta. Jag Åker mycket i parken men vill gärna kunna svänga lite också så därför vill jag inte ha mittmonterat. Så jag vill inte ha som en vanlig slalonskida utan lite mer parkanpassat men inte mittmonterat så hur säger man detta på engalska eller vad är måtten där bindningen ska sitta om skidan är 178 cm? Tacksam för svar.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur ska jag montera min bindning?
Tillbaka
Topp