Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
HUr ska jag montera? Vad ska jag ha för skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pawnT" data-source="post: 414668" data-attributes="member: 80680"><p>Tja, jag har funderat på nya skidor... Det står mellan 4FRNT STL 167 eller K2 Fujative 07-08. JAg är mest inne på 4frnt men jag vet inte riktigt! Sen vet jag inte hur man ska montera skidorna? är det True center som man ska ha eller? Jag åker 70 % park och 15 pist 15 offpist. Snälla hjälp mig!!! JAg väger ca 55 och är 170 lång. Passar 167 cm till mig? Är det nån som vet nått om 4frnt? är det ett bra märke? peace.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pawnT, post: 414668, member: 80680"] Tja, jag har funderat på nya skidor... Det står mellan 4FRNT STL 167 eller K2 Fujative 07-08. JAg är mest inne på 4frnt men jag vet inte riktigt! Sen vet jag inte hur man ska montera skidorna? är det True center som man ska ha eller? Jag åker 70 % park och 15 pist 15 offpist. Snälla hjälp mig!!! JAg väger ca 55 och är 170 lång. Passar 167 cm till mig? Är det nån som vet nått om 4frnt? är det ett bra märke? peace. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
HUr ska jag montera? Vad ska jag ha för skidor?
Tillbaka
Topp