Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
HUr ska jag montera? Vad ska jag ha för skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Davidson" data-source="post: 414686" data-attributes="member: 60783"><p>annan rubrik och du skulle få sjukt mycket mer hjälp. Montera några cent bak, om du inte åker bara park eller prioriterar det så mkt att du kan tänka dig mittmitt. akta dig för markeringarna som finns på skidan som t.ex true center och dom. De kan ha "glidit" iväg lite när grafiken på skidan gjordes så de kan bli fel om du går efter det. Men montera någon/mågra cm bakom mitten. och 167 passar perfekt till dig.</p><p>Dock väger du inte så mkt men borde funka utmärkt endå.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Davidson, post: 414686, member: 60783"] annan rubrik och du skulle få sjukt mycket mer hjälp. Montera några cent bak, om du inte åker bara park eller prioriterar det så mkt att du kan tänka dig mittmitt. akta dig för markeringarna som finns på skidan som t.ex true center och dom. De kan ha "glidit" iväg lite när grafiken på skidan gjordes så de kan bli fel om du går efter det. Men montera någon/mågra cm bakom mitten. och 167 passar perfekt till dig. Dock väger du inte så mkt men borde funka utmärkt endå. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
HUr ska jag montera? Vad ska jag ha för skidor?
Tillbaka
Topp