Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hur ska man placera en bindning!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hyllengren" data-source="post: 126313" data-attributes="member: 42083"><p>Det finns många varianter på det här, personligen har jag mina bindningar på skidor och tänker fortsätta med det, trivs bra. Men sen finns det ju de som köper andra typer av personer som köper andra typer av bindningar och monterar på ex snowboard, vilket jag tycker är dålig stil!!!</p><p></p><p>Fast allvarligt så bör du nog mitta den eller ngn cm bak... absolut inte som vanligt,inga trevliga fakie landningar och värdelösa tailgrabs</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hyllengren, post: 126313, member: 42083"] Det finns många varianter på det här, personligen har jag mina bindningar på skidor och tänker fortsätta med det, trivs bra. Men sen finns det ju de som köper andra typer av personer som köper andra typer av bindningar och monterar på ex snowboard, vilket jag tycker är dålig stil!!! Fast allvarligt så bör du nog mitta den eller ngn cm bak... absolut inte som vanligt,inga trevliga fakie landningar och värdelösa tailgrabs [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hur ska man placera en bindning!
Tillbaka
Topp