Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
Hur ska man tänka med rocker i pisten?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BastardoTricolore" data-source="post: 1006593" data-attributes="member: 142021"><p>jag sitter också på tävlingsbakgrund, håller fortfarande på faktiskt men jag provade för första gången ett par skidor med rocker i vintras, ett par Armada TST och jäklar vad chockad jag var de funkar ju faktiskt helt makalöst bra i pist.</p><p>det jag har kommit fram till hittils är att de inte gillar när man har för mycket framåt vikt, dom funkar bäst när man står mitt över skidan då går det att släpa höft "ted ligety style".</p><p>jag upplevde de som mycket oroliga i början speciellt när det är brant och isigt, lösningen på detta problem var att vara ännu tuffare mot dom, det är rätt utmattande men förbannat jäkla roligt!</p><p></p><p>(första inlägget,YAAY)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BastardoTricolore, post: 1006593, member: 142021"] jag sitter också på tävlingsbakgrund, håller fortfarande på faktiskt men jag provade för första gången ett par skidor med rocker i vintras, ett par Armada TST och jäklar vad chockad jag var de funkar ju faktiskt helt makalöst bra i pist. det jag har kommit fram till hittils är att de inte gillar när man har för mycket framåt vikt, dom funkar bäst när man står mitt över skidan då går det att släpa höft "ted ligety style". jag upplevde de som mycket oroliga i början speciellt när det är brant och isigt, lösningen på detta problem var att vara ännu tuffare mot dom, det är rätt utmattande men förbannat jäkla roligt! (första inlägget,YAAY) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
Hur ska man tänka med rocker i pisten?
Tillbaka
Topp