Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
hur skall jag göra angående inlämning av skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="myrshlok" data-source="post: 256998" data-attributes="member: 61254"><p>jag har ett litet dilemma. </p><p>jag ska åka till åre på fredag(med natttåget) och praoa där i en vecka. då kommer jag först åka med min polar fredag och lördag, och sedan praoa med lift gubbarna i veckan.</p><p></p><p> men grejen e den, att sist jag åkte på mina skidor (mittmonterade 1080 171 03/04) så kändes dom kånstiga och oroliga och liksom spårade iväg åt alla håll.</p><p> </p><p>efter att ha pratat med diverse personer så kom jag fram till att jag skulle lämna in dom till d slipnings arbeten. </p><p></p><p>dom som kunde göra det snabbast här i gbg var udens sport som trodde sig kunna fixa detta tills på fredag. </p><p></p><p>Men om man i stället skulle lämna in dom i åre, hur snabbt skulle dom bli klara?(skulla jag missa någon åk dag)</p><p>skulle det va några prisskillnader?</p><p></p><p>nå hur ska jag göra slipa gbg eller slipa åre? </p><p></p><p>+ en helt annan fråga, Kann man byta belag helt, mina är jävligt fula till utseendet och uttorkade, eller är det bättre att köpa nya skidor? </p><p>dock gillar jag skidorna dom var sköna att jibba med och känns lätta, så jag fortsätter gärna åka på dom (om dom skulle blir ''normala''att åka på i pisten) ?</p><p></p><p>hoppas nån orkar läsa igenom det här och ge mig svar.</p><p></p><p>//harry</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="myrshlok, post: 256998, member: 61254"] jag har ett litet dilemma. jag ska åka till åre på fredag(med natttåget) och praoa där i en vecka. då kommer jag först åka med min polar fredag och lördag, och sedan praoa med lift gubbarna i veckan. men grejen e den, att sist jag åkte på mina skidor (mittmonterade 1080 171 03/04) så kändes dom kånstiga och oroliga och liksom spårade iväg åt alla håll. efter att ha pratat med diverse personer så kom jag fram till att jag skulle lämna in dom till d slipnings arbeten. dom som kunde göra det snabbast här i gbg var udens sport som trodde sig kunna fixa detta tills på fredag. Men om man i stället skulle lämna in dom i åre, hur snabbt skulle dom bli klara?(skulla jag missa någon åk dag) skulle det va några prisskillnader? nå hur ska jag göra slipa gbg eller slipa åre? + en helt annan fråga, Kann man byta belag helt, mina är jävligt fula till utseendet och uttorkade, eller är det bättre att köpa nya skidor? dock gillar jag skidorna dom var sköna att jibba med och känns lätta, så jag fortsätter gärna åka på dom (om dom skulle blir ''normala''att åka på i pisten) ? hoppas nån orkar läsa igenom det här och ge mig svar. //harry [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
hur skall jag göra angående inlämning av skidor?
Tillbaka
Topp