Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Hur skapar man en GPX-fil
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jag_alskar_skidor" data-source="post: 1087012" data-attributes="member: 70347"><p>Nja, har det verkligen fått mer liv? Jag tycker Strava och Trailforks till viss del har tagit över för MTB-världen. Men visst, turtips på happy lever och frodas trots Strava absolut. För cyklister är det lite skillnad eftersom vi gärna har en GPS på styret för att kolla längd, hastighet osv som ändå loggar var vi kör. Men jag tror att Strava skulle ge ett väldigt lyft för skidåkare som väl i någon mening mer aktivt behöver åka ut för att logga en tur annars. Om skidåkarna börjar använda Strava för att visa kompisarna kommer ju som en bonus alla åk att loggas. Och det kanske bara är jag, men oftast vet man inte innan/när man åker om det är ett åk som blir värt att läggas upp utan först efter (och har man inte loggat det första gången då måste man ju köra om det).</p><p></p><p>Namnet Strava kommer för övrigt från svenskans "Sträva" efter att en av skaparna bott i 6(?) år i Sverige. Bara en sån sak.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jag_alskar_skidor, post: 1087012, member: 70347"] Nja, har det verkligen fått mer liv? Jag tycker Strava och Trailforks till viss del har tagit över för MTB-världen. Men visst, turtips på happy lever och frodas trots Strava absolut. För cyklister är det lite skillnad eftersom vi gärna har en GPS på styret för att kolla längd, hastighet osv som ändå loggar var vi kör. Men jag tror att Strava skulle ge ett väldigt lyft för skidåkare som väl i någon mening mer aktivt behöver åka ut för att logga en tur annars. Om skidåkarna börjar använda Strava för att visa kompisarna kommer ju som en bonus alla åk att loggas. Och det kanske bara är jag, men oftast vet man inte innan/när man åker om det är ett åk som blir värt att läggas upp utan först efter (och har man inte loggat det första gången då måste man ju köra om det). Namnet Strava kommer för övrigt från svenskans "Sträva" efter att en av skaparna bott i 6(?) år i Sverige. Bara en sån sak. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Hur skapar man en GPX-fil
Tillbaka
Topp