Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur skrockfulla är ni?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FBacklund" data-source="post: 1014982" data-attributes="member: 102723"><p>den nååågot mer böjda staven SKA vara i vänster hand!</p><p></p><p>märkte i vintras att jag kollar hur stort mellanrummet är mellan hjälm och goggles ganska ofta...?</p><p></p><p>tidigare nämnt om liftkort och mobil känns igen</p><p></p><p>i början av inrunet brukar jag dra stavarna längs backen en bit, vet faktiskt inte varför...</p><p></p><p>åker en bit (och små-hoppar lite) på vänster skida efter en fail på en rail/box</p><p></p><p>måste alltid snurra lite extra i inbromsningen efter jag åkt ner för landningen (längst ner, på platt mark) efter ett lyckat trick</p><p></p><p>i starten till ett inrun måste jag fixa till mina goggles en extra gång, trots att jag gjorde det för 7 sekunder sen</p><p></p><p></p><p>har säkert många fler sjuka saker för mig...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FBacklund, post: 1014982, member: 102723"] den nååågot mer böjda staven SKA vara i vänster hand! märkte i vintras att jag kollar hur stort mellanrummet är mellan hjälm och goggles ganska ofta...? tidigare nämnt om liftkort och mobil känns igen i början av inrunet brukar jag dra stavarna längs backen en bit, vet faktiskt inte varför... åker en bit (och små-hoppar lite) på vänster skida efter en fail på en rail/box måste alltid snurra lite extra i inbromsningen efter jag åkt ner för landningen (längst ner, på platt mark) efter ett lyckat trick i starten till ett inrun måste jag fixa till mina goggles en extra gång, trots att jag gjorde det för 7 sekunder sen har säkert många fler sjuka saker för mig... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur skrockfulla är ni?
Tillbaka
Topp