Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Hur snabbt mattas en pjäxa ut?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Onlytelemark" data-source="post: 859525" data-attributes="member: 63059"><p>Ja du,, 5 år gamla pjäxor,, där har du svaret varför de känns fladdriga,, jag har mina MAX 2 säsonger, jag byter när jag får den känsla som du beskriver,,, sedan har bindningen betydelse för hur länge pjäxan är åkbar på ett behagligt sätt, Hammerhead har ett rykte att skona pjäxorna om jag har förstått rätt,, gamla rottafella chilli formligen käkade pjäxor, Cobra R8 är bättre, men inte optimal ur den synvinkeln, men jag gillar känslan jag har med R8an, Sedan känns det för mej lite avigt att inte först sattsa på en ny pjäxa, när de är så gamla,, ja det är ju inte gratis att va telemarkare, men fan så roligt,,,</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Onlytelemark, post: 859525, member: 63059"] Ja du,, 5 år gamla pjäxor,, där har du svaret varför de känns fladdriga,, jag har mina MAX 2 säsonger, jag byter när jag får den känsla som du beskriver,,, sedan har bindningen betydelse för hur länge pjäxan är åkbar på ett behagligt sätt, Hammerhead har ett rykte att skona pjäxorna om jag har förstått rätt,, gamla rottafella chilli formligen käkade pjäxor, Cobra R8 är bättre, men inte optimal ur den synvinkeln, men jag gillar känslan jag har med R8an, Sedan känns det för mej lite avigt att inte först sattsa på en ny pjäxa, när de är så gamla,, ja det är ju inte gratis att va telemarkare, men fan så roligt,,, [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Hur snabbt mattas en pjäxa ut?
Tillbaka
Topp