Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hur ställer man in bindningarna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tompan14" data-source="post: 497998" data-attributes="member: 74439"><p>Nej fan, gör som 14-åringarna i tråden säger "bara att skruva lite"</p><p>Jag menar, vad är det värsta som kan hända? Smälla ett knä? Vem bryr sig, du har ju ändå ett kvar!!</p><p>Nej, att vissa försäkringsbolag sätter som krav att bindningen skall vara inställd av fackman är säkert av samma anledning som FR-forumet har moderatorer. Dvs. enbart djävlas med dig...</p><p></p><p>Edit: Glöm inte att med ett högt ställt DIN-tal så får man knulla mycket på after ski'n</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tompan14, post: 497998, member: 74439"] Nej fan, gör som 14-åringarna i tråden säger "bara att skruva lite" Jag menar, vad är det värsta som kan hända? Smälla ett knä? Vem bryr sig, du har ju ändå ett kvar!! Nej, att vissa försäkringsbolag sätter som krav att bindningen skall vara inställd av fackman är säkert av samma anledning som FR-forumet har moderatorer. Dvs. enbart djävlas med dig... Edit: Glöm inte att med ett högt ställt DIN-tal så får man knulla mycket på after ski'n [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hur ställer man in bindningarna?
Tillbaka
Topp