Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hur stor är risken att man blir blåst?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sebbe_h" data-source="post: 146153" data-attributes="member: 52654"><p>eller så köper man i butik...</p><p>men seriöst..</p><p></p><p>jag antar att du menar när du köper per annons eller är jag galet ute. i det fallet så vet jag inte. tror inte det finns allt för många som lägger ut fejk annonser ?? i fall du menar internet sajter so tror jag chansen är ytterst liten. I alla fall om du andvänder någon större sida. om fallet skulle va så att du får ett tomt packet eller inget paket alls beror det offtast på att budfirman strulat.</p><p></p><p>min brorsa köpte en bräda med bindningar från blå tomat. bindningar och bräda skickas tillsammans men i olika paket. någonstans under fär den ha någon klantat till det för brorsan får brädan men ett också ett tomt redan öppnat packet utan bindningar. antingen är det blå tomat som gjort bort sig eller så har någon på UPC snott bindningen. De får sedan bråka om vem som ska ersätta. I detta fall kom de överens om att blå tomat inte tejpat ihop kartongen ordetligt, så de skickade en ny bindning och en film för besväret. det va ju trevligt. men sen vart blå tomat arg när UPC upptäckte att brorsans burtonbindningar låg på ett UPC lager i Bromma (utanför stockholm)..</p><p></p><p>sammanfattning. ibland händer det att budfirmor strular till det. ibland kan avsändaren strula till det. så länge du handskas med stora koncerner så är det större sannolikhet att du får dina grejjer snabbt eftersom båda parter är intresserade av nöjda kunder. om något försvinner åtgärdas det snabbt I brorsans fall tog det 1 ½ vecka mer än beräknat). Jag vet inte hur stor consern bussgods är. men jag rekomenderar att andvända någon större, gärna internationell budfirma.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sebbe_h, post: 146153, member: 52654"] eller så köper man i butik... men seriöst.. jag antar att du menar när du köper per annons eller är jag galet ute. i det fallet så vet jag inte. tror inte det finns allt för många som lägger ut fejk annonser ?? i fall du menar internet sajter so tror jag chansen är ytterst liten. I alla fall om du andvänder någon större sida. om fallet skulle va så att du får ett tomt packet eller inget paket alls beror det offtast på att budfirman strulat. min brorsa köpte en bräda med bindningar från blå tomat. bindningar och bräda skickas tillsammans men i olika paket. någonstans under fär den ha någon klantat till det för brorsan får brädan men ett också ett tomt redan öppnat packet utan bindningar. antingen är det blå tomat som gjort bort sig eller så har någon på UPC snott bindningen. De får sedan bråka om vem som ska ersätta. I detta fall kom de överens om att blå tomat inte tejpat ihop kartongen ordetligt, så de skickade en ny bindning och en film för besväret. det va ju trevligt. men sen vart blå tomat arg när UPC upptäckte att brorsans burtonbindningar låg på ett UPC lager i Bromma (utanför stockholm).. sammanfattning. ibland händer det att budfirmor strular till det. ibland kan avsändaren strula till det. så länge du handskas med stora koncerner så är det större sannolikhet att du får dina grejjer snabbt eftersom båda parter är intresserade av nöjda kunder. om något försvinner åtgärdas det snabbt I brorsans fall tog det 1 ½ vecka mer än beräknat). Jag vet inte hur stor consern bussgods är. men jag rekomenderar att andvända någon större, gärna internationell budfirma. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hur stor är risken att man blir blåst?
Tillbaka
Topp