Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hur styv är Tur Pluv?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="unsuspected" data-source="post: 1312186" data-attributes="member: 140003"><p>Tycker att skalan för flex på Tur's hemsida stämmer rätt bra. Åtminstone vad jag minns när jag lånade [USER=169326]@snowdaddy[/USER] 159 sist men vägde nog dubbla dig och då känns allt mjukt. </p><p>Har nämnda bräda hemma och kände på flexet för att jämföra med min Buteo 157(ska vara 9/10, står fel på hemsidan) vilket är en märkbart styvare bräda.</p><p></p><p>Om du väljer att köpa en(från Tur eller Inlandet) se till att be om ett neoprenefodral. Tyvärr har Tur inga för deras nya modeller men till Pluv ska det fortfarande finnas.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="unsuspected, post: 1312186, member: 140003"] Tycker att skalan för flex på Tur's hemsida stämmer rätt bra. Åtminstone vad jag minns när jag lånade [USER=169326]@snowdaddy[/USER] 159 sist men vägde nog dubbla dig och då känns allt mjukt. Har nämnda bräda hemma och kände på flexet för att jämföra med min Buteo 157(ska vara 9/10, står fel på hemsidan) vilket är en märkbart styvare bräda. Om du väljer att köpa en(från Tur eller Inlandet) se till att be om ett neoprenefodral. Tyvärr har Tur inga för deras nya modeller men till Pluv ska det fortfarande finnas. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hur styv är Tur Pluv?
Tillbaka
Topp