Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Hur svårt är det att hoppa BASE?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Primary" data-source="post: 1038287" data-attributes="member: 133688"><p>angående att ligga rätt i luften så va jag i USA och testade en sådan här inomhus hoppning eller vad man ska kalla det. Ett antal fläktar suger/trycker upp så pass mycket luft att man motverkar gravitationen och därmed kan ligga i luften. </p><p>Jag gick in med självförtroende och trodde att det skulle vara ganska enkelt, men icke, riktigt svårt att kunna ligga helt still faktiskt! Man har inte tänkt på att små rörelser kan ha så pass stor betydelse förrän nu. Dock tror jag också att det är något enklare att ligga stilla när man hoppar riktig fallskärm (tillräckligt högt för fritt fall) då man inte har några väggar eller något golv så pass nära en.</p><p></p><p>Sådan här alltså:</p><p>[MEDIA=youtube]boWO4oKmWWs[/MEDIA]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Primary, post: 1038287, member: 133688"] angående att ligga rätt i luften så va jag i USA och testade en sådan här inomhus hoppning eller vad man ska kalla det. Ett antal fläktar suger/trycker upp så pass mycket luft att man motverkar gravitationen och därmed kan ligga i luften. Jag gick in med självförtroende och trodde att det skulle vara ganska enkelt, men icke, riktigt svårt att kunna ligga helt still faktiskt! Man har inte tänkt på att små rörelser kan ha så pass stor betydelse förrän nu. Dock tror jag också att det är något enklare att ligga stilla när man hoppar riktig fallskärm (tillräckligt högt för fritt fall) då man inte har några väggar eller något golv så pass nära en. Sådan här alltså: [MEDIA=youtube]boWO4oKmWWs[/MEDIA] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Hur svårt är det att hoppa BASE?
Tillbaka
Topp