Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hur ta sig från Gressoney till Cervinia?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 80259" data-source="post: 848292"><p>Fick också tips om den här turen, låter intressant!</p><p></p><p>Klarar man den med lite packning? Kommer ha med mig en del kläder och utrustning, inget som inte ryms på ryggen men det blir ändå lite vikt. Jag har tyvärr inga randonee-bindningar, så det blir till att knata. Är det långt? Flackare partier kan jag ju sicksacka med alpinbindningar.</p><p></p><p>Är det lätt att ta sikte på Cervinia? Och hur lång tid kommer turen ta? Jobbigt om jag inte skulle hinna fram innan det blir mörkt.</p><p></p><p>Kan man göra samma sak från Cervinia till Champoluc?</p><p></p><p>Berätta gärna mer!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 80259, post: 848292"] Fick också tips om den här turen, låter intressant! Klarar man den med lite packning? Kommer ha med mig en del kläder och utrustning, inget som inte ryms på ryggen men det blir ändå lite vikt. Jag har tyvärr inga randonee-bindningar, så det blir till att knata. Är det långt? Flackare partier kan jag ju sicksacka med alpinbindningar. Är det lätt att ta sikte på Cervinia? Och hur lång tid kommer turen ta? Jobbigt om jag inte skulle hinna fram innan det blir mörkt. Kan man göra samma sak från Cervinia till Champoluc? Berätta gärna mer! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hur ta sig från Gressoney till Cervinia?
Tillbaka
Topp