Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hur ta sig från Saint Foy till La Thuile på enklast sätt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1311982" data-attributes="member: 144594"><p>Instämmer, och om du frågar mig bor jag hellre på franska sidan , i La Rosière, i just detta ”dubbelsystem”. Lilla St Bernhardspassetvsom förbinder orterna ligger på 2188 meter och är stängt på vintern. Men de förbinds med liftar på vintern.</p><p></p><p>Är det 3 dagar i en ”liten pärla i Italien” ni är ute efter så föreslår jag annars Pila i Aostadalen. Men det blir långt att köra från Sainte Foy. Men nära från La Thuile. </p><p></p><p>Om ni hittar boende i Aostadalen så finns det ett liftkort som täcker hela dalen (inkl La Rosiere via La Thuile, Pila, Courmayeur, Cervinia, allt mellan Champoluc och Alagna mm mm). Då kan ni välja från dag till dag vart ni vill åka. </p><p></p><p>[URL unfurl="true"]https://www.skilife.ski/en/skipass/[/URL]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1311982, member: 144594"] Instämmer, och om du frågar mig bor jag hellre på franska sidan , i La Rosière, i just detta ”dubbelsystem”. Lilla St Bernhardspassetvsom förbinder orterna ligger på 2188 meter och är stängt på vintern. Men de förbinds med liftar på vintern. Är det 3 dagar i en ”liten pärla i Italien” ni är ute efter så föreslår jag annars Pila i Aostadalen. Men det blir långt att köra från Sainte Foy. Men nära från La Thuile. Om ni hittar boende i Aostadalen så finns det ett liftkort som täcker hela dalen (inkl La Rosiere via La Thuile, Pila, Courmayeur, Cervinia, allt mellan Champoluc och Alagna mm mm). Då kan ni välja från dag till dag vart ni vill åka. [URL unfurl="true"]https://www.skilife.ski/en/skipass/[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hur ta sig från Saint Foy till La Thuile på enklast sätt?
Tillbaka
Topp