Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
hur tar man bort pedalerna å allt sånt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="johanbjoerk" data-source="post: 346378" data-attributes="member: 62626"><p>Ehm aa!</p><p>Drevet (heter det så? det är iaf den delen där vevarmar, kedjehjul och pedaler finns som jag syftar på) på min cykel gnekar som fan, och jag tänkte försöka byta verlager. men efter jag skruvat på skruvarna som typ sitter fast i pedalerna på båda sidorna så får jag inte av resten, och jag vet inte hur man gör. Finns det någon här som kan förklara? Kanske inte hade en så bra beskrivning men kan försöka ta kort på skiten någon dag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="johanbjoerk, post: 346378, member: 62626"] Ehm aa! Drevet (heter det så? det är iaf den delen där vevarmar, kedjehjul och pedaler finns som jag syftar på) på min cykel gnekar som fan, och jag tänkte försöka byta verlager. men efter jag skruvat på skruvarna som typ sitter fast i pedalerna på båda sidorna så får jag inte av resten, och jag vet inte hur man gör. Finns det någon här som kan förklara? Kanske inte hade en så bra beskrivning men kan försöka ta kort på skiten någon dag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
hur tar man bort pedalerna å allt sånt?
Tillbaka
Topp