Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Hur tar man sekvensfoto?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Thomas_Nederman" data-source="post: 41022" data-attributes="member: 33027"><p>Det bästa sättet är att ha ett stativ med fjärrutlösare. Ställ in kameran på multi exponering(Jag har en EOS 300, och jag kan välja hur många bilder jag kan ta på samma bild). tryck sedan på fjärrutlösaren det antal gånger som du ställt in den. Du kan även ta detta utan stativ & fjärrutlösare, risken är då att bakgrunden blir suddig & oklar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Thomas_Nederman, post: 41022, member: 33027"] Det bästa sättet är att ha ett stativ med fjärrutlösare. Ställ in kameran på multi exponering(Jag har en EOS 300, och jag kan välja hur många bilder jag kan ta på samma bild). tryck sedan på fjärrutlösaren det antal gånger som du ställt in den. Du kan även ta detta utan stativ & fjärrutlösare, risken är då att bakgrunden blir suddig & oklar [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Hur tar man sekvensfoto?
Tillbaka
Topp