Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hur tar man sig bäst till Val Thorens
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MissZ" data-source="post: 1205890" data-attributes="member: 165801"><p>Privat brukar de ligga runt €250-300 enkel väg. Är man fyra eller fler blir de bra prismässigt och man kan få bokningen att passa sitt flyg. Deras shared transfers är andra privata bokningar som inte är full buss där de som gjort bokningen erbjuder andra att haka på. Då får man dock anpassa sitt flyg till den redan önskade tiden av huvudbokaren. Det brukar då kosta runt €70. Dessa listas under Shared transfers allt eftersom bokningar görs.</p><p></p><p>Jag har även åkt med Alpybus. Budget (€50-60/pers) men har alltid funkat ok de gånger jag använt dom (8-10ggr). Tar ibland väl lång tid då de stannar och släpper av/tar upp folk på ett par ställen och deras minibussar är inte de bekvämaste. Reser man ensam är de dock bra då det inte blir dyrare/billigare beroende av det och de har ett fast körschema tors-tis man kan boka sitt flyg utifrån.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MissZ, post: 1205890, member: 165801"] Privat brukar de ligga runt €250-300 enkel väg. Är man fyra eller fler blir de bra prismässigt och man kan få bokningen att passa sitt flyg. Deras shared transfers är andra privata bokningar som inte är full buss där de som gjort bokningen erbjuder andra att haka på. Då får man dock anpassa sitt flyg till den redan önskade tiden av huvudbokaren. Det brukar då kosta runt €70. Dessa listas under Shared transfers allt eftersom bokningar görs. Jag har även åkt med Alpybus. Budget (€50-60/pers) men har alltid funkat ok de gånger jag använt dom (8-10ggr). Tar ibland väl lång tid då de stannar och släpper av/tar upp folk på ett par ställen och deras minibussar är inte de bekvämaste. Reser man ensam är de dock bra då det inte blir dyrare/billigare beroende av det och de har ett fast körschema tors-tis man kan boka sitt flyg utifrån. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hur tar man sig bäst till Val Thorens
Tillbaka
Topp