Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hur tar man sig ner??
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Libban" data-source="post: 52622" data-attributes="member: 14745"><p>Har tänkt att åka till alperna om ca en månad med en kompis. </p><p>har tänkt att ta och flyga gbg-London-Lyon.</p><p>Det kostar ca 1000 kr..men sen måste man ta tåget till alperna med isånna fall. Nån som har efarenhet hur man tar sig ner billigt? Hittar inga bussar eller liknande som går, om man inte åker med tex lion alpin eller likande. Tåg? kan man åka de? Hur ska ni ta er ner? Vill ha svar från er som åkt tidiare år, och vet lite hur de fungerar...Mvh Joel</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Libban, post: 52622, member: 14745"] Har tänkt att åka till alperna om ca en månad med en kompis. har tänkt att ta och flyga gbg-London-Lyon. Det kostar ca 1000 kr..men sen måste man ta tåget till alperna med isånna fall. Nån som har efarenhet hur man tar sig ner billigt? Hittar inga bussar eller liknande som går, om man inte åker med tex lion alpin eller likande. Tåg? kan man åka de? Hur ska ni ta er ner? Vill ha svar från er som åkt tidiare år, och vet lite hur de fungerar...Mvh Joel [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hur tar man sig ner??
Tillbaka
Topp