Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur tar man sig till Hamarbybacken?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rodelsmurfen" data-source="post: 84823" data-attributes="member: 1776"><p>Härligt Jonny, jag är på!!!</p><p>Är så less på alla som måste åka långt ner till alperna med alla avgasutsläpp från flyg, bussar och bilar osv när vi har tokfina fjäll i vårt egna land.</p><p>På baksidan ska det finnas en grym offpistrepa ner på parkeringen vid Ica-ravinen. Ibland finns det även is på kanalen nedanför backen och då får man ju ca 17 meter till att åka, vilket spär på totala längden med minst 10 %. Har även hört att han som plogar i nya Södra länken-tunneln ska dumpa allt nedanför stora backen till ett grymt small-jump.</p><p>Är det nån som har varit där förut? Vilka barer går man till? Är det bara södra Hammarbyhamnens plåtskjulsklubbar som gäller? Är korvmojen vid Statoilmacken öppen även på tisdagar? </p><p>Vi ses där! Jag har en randig Skiyotjacka så du känner igen mig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rodelsmurfen, post: 84823, member: 1776"] Härligt Jonny, jag är på!!! Är så less på alla som måste åka långt ner till alperna med alla avgasutsläpp från flyg, bussar och bilar osv när vi har tokfina fjäll i vårt egna land. På baksidan ska det finnas en grym offpistrepa ner på parkeringen vid Ica-ravinen. Ibland finns det även is på kanalen nedanför backen och då får man ju ca 17 meter till att åka, vilket spär på totala längden med minst 10 %. Har även hört att han som plogar i nya Södra länken-tunneln ska dumpa allt nedanför stora backen till ett grymt small-jump. Är det nån som har varit där förut? Vilka barer går man till? Är det bara södra Hammarbyhamnens plåtskjulsklubbar som gäller? Är korvmojen vid Statoilmacken öppen även på tisdagar? Vi ses där! Jag har en randig Skiyotjacka så du känner igen mig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur tar man sig till Hamarbybacken?
Tillbaka
Topp