Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur tar man sig till Hamarbybacken?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CKL" data-source="post: 84832" data-attributes="member: 12431"><p>jag e lätt på, nästa säsong... faan e ju bara jobbigt att dra iväg nånstans... kan vi inte samla in alla ihopsparade bumpengar å köpa hela skiten. vi kan bygga om den till en jättepark, fälla träden under klippan å vips har vi ett 10-15 meters drop oxå? kör vi dessutom sopbil hela sommaren å tömmer allt där det en gång tömdes, kanske vi kan bygga på fallhöjden med ett 10-tal meter... här finns potential, red bull kommer att hänga på nu när åre e väck, stadstävlingar kör man ju redan i europa å på vischan här i sverige, dags för nåt riktigt nu... snart e vi rika å kan ta över skistar, tömma sopor på åreskutan å vips har vi en alp...</p><p></p><p>vilka e med mig?!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CKL, post: 84832, member: 12431"] jag e lätt på, nästa säsong... faan e ju bara jobbigt att dra iväg nånstans... kan vi inte samla in alla ihopsparade bumpengar å köpa hela skiten. vi kan bygga om den till en jättepark, fälla träden under klippan å vips har vi ett 10-15 meters drop oxå? kör vi dessutom sopbil hela sommaren å tömmer allt där det en gång tömdes, kanske vi kan bygga på fallhöjden med ett 10-tal meter... här finns potential, red bull kommer att hänga på nu när åre e väck, stadstävlingar kör man ju redan i europa å på vischan här i sverige, dags för nåt riktigt nu... snart e vi rika å kan ta över skistar, tömma sopor på åreskutan å vips har vi en alp... vilka e med mig?! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur tar man sig till Hamarbybacken?
Tillbaka
Topp