Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur tar man sig till Hamarbybacken?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mejner" data-source="post: 84856" data-attributes="member: 36249"><p>Jag har även hört att det blir Big Mountain Freeriding i Vita Bergen. Hammarby_backen_ i all ära men vad är det jämfört med ett _berg_?</p><p></p><p>Man får dock inte gå upp till högsta toppen, Vita 2, utan en auktoriserad bergsguide. Vakt finns på plats och godkänner enbart passage med bergsguide eller om man går upp utan skidor/bräda.</p><p></p><p>Låter precis som Hammarbybacken etremt hardcore. Vet bara inte var jag ska tränga in mig i en källare med sju stycken alkoliserade 19-åringar, SoFo eller Sjöstaden? Jag har jättebilligt boende på båda platserna, bara 4000kr i månaden för att dela en dubbelsäng med en svettig Djurgårdare.</p><p></p><p>Låter som det är bättre fester i Backen men bättre åkning på Berget. OJ vad svårt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mejner, post: 84856, member: 36249"] Jag har även hört att det blir Big Mountain Freeriding i Vita Bergen. Hammarby_backen_ i all ära men vad är det jämfört med ett _berg_? Man får dock inte gå upp till högsta toppen, Vita 2, utan en auktoriserad bergsguide. Vakt finns på plats och godkänner enbart passage med bergsguide eller om man går upp utan skidor/bräda. Låter precis som Hammarbybacken etremt hardcore. Vet bara inte var jag ska tränga in mig i en källare med sju stycken alkoliserade 19-åringar, SoFo eller Sjöstaden? Jag har jättebilligt boende på båda platserna, bara 4000kr i månaden för att dela en dubbelsäng med en svettig Djurgårdare. Låter som det är bättre fester i Backen men bättre åkning på Berget. OJ vad svårt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur tar man sig till Hamarbybacken?
Tillbaka
Topp