Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
hur tyder jag bemämningar på skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Thona" data-source="post: 608409" data-attributes="member: 101712"><p>Eff, du frågade om min knäskada, jag vred knä i en match och främre korsbandet gick sönder + menisk och ledband. Fram till förra året har jag gjort 15 operationer i knä och har nu också fått artros + brosk som inte ser ut som det ska. Eftersom jag lite dumstridigt har tränat har det andra knä tagit stryk och jag fick meniskproblem i det "friska knä". Efter magnetröntgen av både knäna fick jag tid för operation i det friska men för det sargade knä återstår nu bara protes, sa läkaren i Uppsala. Knäskadan kan inte bli värre men smärtan sätter stopp i visa moment så det är därför jag försöket hitta alternativa lösningar för att fortsätta med slalom och kunna följa med familjen/vänner. </p><p></p><p>OldGen, återkom gärna, jag är mycket nyfiekn på resultat. Super.</p><p></p><p>Lukass, Knägrej, jag har ett titanskydd som går runt halva beneet och ska stabilisera knä samt lyfta upp knäskålen men tyvärr har det gått alldeles för långt för att ngt skydd ska kunna hjälpa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Thona, post: 608409, member: 101712"] Eff, du frågade om min knäskada, jag vred knä i en match och främre korsbandet gick sönder + menisk och ledband. Fram till förra året har jag gjort 15 operationer i knä och har nu också fått artros + brosk som inte ser ut som det ska. Eftersom jag lite dumstridigt har tränat har det andra knä tagit stryk och jag fick meniskproblem i det "friska knä". Efter magnetröntgen av både knäna fick jag tid för operation i det friska men för det sargade knä återstår nu bara protes, sa läkaren i Uppsala. Knäskadan kan inte bli värre men smärtan sätter stopp i visa moment så det är därför jag försöket hitta alternativa lösningar för att fortsätta med slalom och kunna följa med familjen/vänner. OldGen, återkom gärna, jag är mycket nyfiekn på resultat. Super. Lukass, Knägrej, jag har ett titanskydd som går runt halva beneet och ska stabilisera knä samt lyfta upp knäskålen men tyvärr har det gått alldeles för långt för att ngt skydd ska kunna hjälpa. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
hur tyder jag bemämningar på skidor?
Tillbaka
Topp