Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Hur undviker jag att bli sponsrad?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SverigeTomten" data-source="post: 602228" data-attributes="member: 73999"><p>I have the feeling that you are trolling me...</p><p></p><p>Hur som helst, varför tackar du nej till en sponsring? </p><p>Jag menar, med en sponsring så förstärker du ditt CV, knyter kontakter och ja, du tjänar på det ekonomiskt också!</p><p></p><p>Det är onödigt att stänga dörrar som kan leda till en god framtid. I min situation just nu så har jag många "dörrar" öppna. Jag menar, jag är snbrd lärare, pluggar i biomedicin och jag ska skriva kontrakt med ett mindre känt företag inom skidsport. Visst, det är mycket att göra och lite fritid men det är saker som kan vara bra att ha lite längre fram i livet. Fungerar också som att ha nåt i reserv utifall att nåt går åt pipan. Till exempel, om min karriär som snowboardlärare går åt skogen så kan jag alltid satsa på biomedicin eller viceversa.</p><p></p><p>Att stänga möjligheternas dörrar är onödigt, ta chansen när den kommer!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SverigeTomten, post: 602228, member: 73999"] I have the feeling that you are trolling me... Hur som helst, varför tackar du nej till en sponsring? Jag menar, med en sponsring så förstärker du ditt CV, knyter kontakter och ja, du tjänar på det ekonomiskt också! Det är onödigt att stänga dörrar som kan leda till en god framtid. I min situation just nu så har jag många "dörrar" öppna. Jag menar, jag är snbrd lärare, pluggar i biomedicin och jag ska skriva kontrakt med ett mindre känt företag inom skidsport. Visst, det är mycket att göra och lite fritid men det är saker som kan vara bra att ha lite längre fram i livet. Fungerar också som att ha nåt i reserv utifall att nåt går åt pipan. Till exempel, om min karriär som snowboardlärare går åt skogen så kan jag alltid satsa på biomedicin eller viceversa. Att stänga möjligheternas dörrar är onödigt, ta chansen när den kommer! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Hur undviker jag att bli sponsrad?
Tillbaka
Topp