Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Hur var det på FreeRide 2002 i Åre?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RilleJ" data-source="post: 18929" data-attributes="member: 14861"><p>Helgen var grym med ett underbart väder som redan är sagt. Det som kan tyckas lite dumt var öppettiderna och den som redan är nämd, den usla liften. Det känns lite dyrt med en tvåhundring för en lift som tar 20 min i kö och 20 en kvart upp. Nä jag håller med en som skrev att en vajerlift i parken skulle vara perfekt. Standarden på åkarna var helt underbart med Jon i täten, villken fröjd at titta på och fota. Fler liknade aktiviteter runt om i landet om jag får be, ja jag vet att det redan finns men det kan alltid bli mer och bättre. Vi är ju här för att stanna nu ju..................!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RilleJ, post: 18929, member: 14861"] Helgen var grym med ett underbart väder som redan är sagt. Det som kan tyckas lite dumt var öppettiderna och den som redan är nämd, den usla liften. Det känns lite dyrt med en tvåhundring för en lift som tar 20 min i kö och 20 en kvart upp. Nä jag håller med en som skrev att en vajerlift i parken skulle vara perfekt. Standarden på åkarna var helt underbart med Jon i täten, villken fröjd at titta på och fota. Fler liknade aktiviteter runt om i landet om jag får be, ja jag vet att det redan finns men det kan alltid bli mer och bättre. Vi är ju här för att stanna nu ju..................! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Hur var det på FreeRide 2002 i Åre?
Tillbaka
Topp