Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Hur/var lära sig freeriding?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="wessozi" data-source="post: 1251918" data-attributes="member: 157234"><p>Hej,</p><p>Jag vill lära mig freeriding som 33 åring. Dock på snowboard. Började sent som 27-28 åring som aldrig stått på varken skidor eller bräda tidigare men tar mig nu fram överallt, även bakom berget. Känner att jag står stilla i utvecklingen dock och vet inte riktigt hur jag ska komma vidare. Finns det bootcamp? Kurser? Betalar man en guide för en hel säsong? Hur gör jag!! Kan ni hänvisa mig vidare? Som ensam åkare utan skid/snowboard vänner och ganska blyg av mig har jag inte lätt att mingla mig till en coach så.... Hjälp? UCPA off pist veckor har funkat bra men en vecka åt gången ger inte mycket i längden... Vill ha mer!</p><p></p><p>Mvh</p><p>Jonas Zineldin</p><p></p><p>mod får gärna delta ena tråden (skapade i Åre oxå, vet inte riktigt var detta platsar)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wessozi, post: 1251918, member: 157234"] Hej, Jag vill lära mig freeriding som 33 åring. Dock på snowboard. Började sent som 27-28 åring som aldrig stått på varken skidor eller bräda tidigare men tar mig nu fram överallt, även bakom berget. Känner att jag står stilla i utvecklingen dock och vet inte riktigt hur jag ska komma vidare. Finns det bootcamp? Kurser? Betalar man en guide för en hel säsong? Hur gör jag!! Kan ni hänvisa mig vidare? Som ensam åkare utan skid/snowboard vänner och ganska blyg av mig har jag inte lätt att mingla mig till en coach så.... Hjälp? UCPA off pist veckor har funkat bra men en vecka åt gången ger inte mycket i längden... Vill ha mer! Mvh Jonas Zineldin mod får gärna delta ena tråden (skapade i Åre oxå, vet inte riktigt var detta platsar) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Hur/var lära sig freeriding?
Tillbaka
Topp