Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hur vet man om en pjäxa är för mjuk?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Utter" data-source="post: 1004513" data-attributes="member: 1008"><p>Jag har inte jobbat med bootfitting, så ta det här med en nypa salt.</p><p></p><p>Det går nog inte att göra jättemycket på längden tyvärr. Trycka blir svårt pga klacken fram och bak antar jag? Det går väl att fräsa en del, skiljer säkert från sko till sko. Sen lär du bli tvungen att klippa upp innerskon för att få plats i den. Skulle <strong>gissa</strong> att en 28'a är bättre för dig. Ring och prata med Hanna på Åre Skidsport så lär du få svar på både det här och vad de har i lager/kan få hem.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Utter, post: 1004513, member: 1008"] Jag har inte jobbat med bootfitting, så ta det här med en nypa salt. Det går nog inte att göra jättemycket på längden tyvärr. Trycka blir svårt pga klacken fram och bak antar jag? Det går väl att fräsa en del, skiljer säkert från sko till sko. Sen lär du bli tvungen att klippa upp innerskon för att få plats i den. Skulle [b]gissa[/b] att en 28'a är bättre för dig. Ring och prata med Hanna på Åre Skidsport så lär du få svar på både det här och vad de har i lager/kan få hem. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hur vet man om en pjäxa är för mjuk?
Tillbaka
Topp