Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
Hur viktigt är det egentligen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heddious" data-source="post: 1193490" data-attributes="member: 77701"><p>Spade, sond och transceiver är precis som Newlund skriver icke förhandlingsbart.</p><p>Huruvida du förvarar ovan nämnda utrustning (förutom transan då, den ska sitta på kroppen, inte ligga i ryggsäcken) i en rygga med airbag eller inte är upp till dig själv och din plånbok.</p><p></p><p>Och gör dig själv en tjänst och var en "tråkig" kompis i vinter – åk inte offpist med folk om de inte också har utrustning och kan använda den. Du vill inte hamna i en nödsituation där någon av de inblandade inte är sökbar/inte kan söka.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heddious, post: 1193490, member: 77701"] Spade, sond och transceiver är precis som Newlund skriver icke förhandlingsbart. Huruvida du förvarar ovan nämnda utrustning (förutom transan då, den ska sitta på kroppen, inte ligga i ryggsäcken) i en rygga med airbag eller inte är upp till dig själv och din plånbok. Och gör dig själv en tjänst och var en "tråkig" kompis i vinter – åk inte offpist med folk om de inte också har utrustning och kan använda den. Du vill inte hamna i en nödsituation där någon av de inblandade inte är sökbar/inte kan söka. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
Hur viktigt är det egentligen?
Tillbaka
Topp