Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
Hur viktigt är det egentligen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JosefLoman" data-source="post: 1193542" data-attributes="member: 165595"><p>Jag har bara tur att jag lever idag. Nämligen jag och mina polare som är i klippet ovan. </p><p>Här skulle vi bara snabbt ner för en vad vi trodde var en "säker offpist". Nära liften och dessutom ett område där de sprängt innan öppning. Aldrig varit med om en sån puderhets som det var den dagen. Därför glömde några av oss faktiskt av att checka utrustningen. Vi tänkte att vi bara snabbt skulle längre bort i systemet innan den "farliga" åkningen börjar... </p><p>Man tror inte att det ska hända en själv men det gör det. Åk ALDRIG utan lavinutrustning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JosefLoman, post: 1193542, member: 165595"] Jag har bara tur att jag lever idag. Nämligen jag och mina polare som är i klippet ovan. Här skulle vi bara snabbt ner för en vad vi trodde var en "säker offpist". Nära liften och dessutom ett område där de sprängt innan öppning. Aldrig varit med om en sån puderhets som det var den dagen. Därför glömde några av oss faktiskt av att checka utrustningen. Vi tänkte att vi bara snabbt skulle längre bort i systemet innan den "farliga" åkningen börjar... Man tror inte att det ska hända en själv men det gör det. Åk ALDRIG utan lavinutrustning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
Hur viktigt är det egentligen?
Tillbaka
Topp