Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hur viktigt är det med skydd?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lp91" data-source="post: 495928" data-attributes="member: 68590"><p>okej, för det första; Det är högsäsong här i funäsdalen först i januari-februari, så jag har väldigt svårt att tro att sydliga sälen har högsäsong före oss uppe i norr, och här e det redan snart en meter med snö. </p><p></p><p> För de andra; man behöver inte se fånig ut bara föratt man inte bär goggles. Ibland brukar jag ta av mig mina bara för att dom i vissa fall frostar igen när det är dimma och extremt kallt, och när man blir snöblind i vissa fall, fast jag vet väl inte om jag ser fånig ut eller inte men... </p><p> Angående ämnet; köp hjälm + ryggplatta! men du måste ju inte lägga ut pengar på de dyraste. Nu när du e "nybörjare" så kan det ju liksom räcka med att du köper nån billig hjälm för en 4-500 om inte billigare, och en typ warp-ryggplatta för 200+, de gjorde iaf jag när ja började med twintip typ..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lp91, post: 495928, member: 68590"] okej, för det första; Det är högsäsong här i funäsdalen först i januari-februari, så jag har väldigt svårt att tro att sydliga sälen har högsäsong före oss uppe i norr, och här e det redan snart en meter med snö. För de andra; man behöver inte se fånig ut bara föratt man inte bär goggles. Ibland brukar jag ta av mig mina bara för att dom i vissa fall frostar igen när det är dimma och extremt kallt, och när man blir snöblind i vissa fall, fast jag vet väl inte om jag ser fånig ut eller inte men... Angående ämnet; köp hjälm + ryggplatta! men du måste ju inte lägga ut pengar på de dyraste. Nu när du e "nybörjare" så kan det ju liksom räcka med att du köper nån billig hjälm för en 4-500 om inte billigare, och en typ warp-ryggplatta för 200+, de gjorde iaf jag när ja började med twintip typ.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hur viktigt är det med skydd?
Tillbaka
Topp